Saturday, June 27, 2009

Sesuatu Yang Buat Aku Rasa Pelik..

Alkisahnye macam ni..takde ape2 yg pelik pon..bagi aku benda ni pelik ar..tapi bagi orang lain mungkin benda ni tak pelik. Sama2 kite baca ye..=)

Umah aku ni kat kawasan kampung yang mana kebanyakan penduduk kat sini ada 'belaan'. Buleh dikatakan sume ar..huuu seram. Aku ni pulak selalu duk sorg kat umah..dan aku ni selalu tido lewat..kadang2 pukul 4 tak tido lagi..ralit main game.

Ade la satu malam yang mengerikan tu, aku macam bese ar..tido lewat. Tengah syok2 main game, tak sedar dah nak pukul 3. Aku pon bermonolog dalaman, aku cakap "Ahh pukul 3 setengah tido ah", detus hati kecikku.

Tibe2 tepat pukul 3, aku dengar benda tu bersahut-sahutan memecah keheningan malam..ceeh. Bulu kening aku tyme tu dah stat meremang dah sebab curious sangat..nape benda tu bersuara bile tibe je pukul 3..nape tak pukul 2.53 ke..dan kenapa bunyi benda tu kuat sangat? Banyak pulak tu..macam ade geng pulak.

Memang ar ayam ade geng dan benda tu bunyi kuat sangat sebab tu ayam yang bapak aku bela..hehe. Tapi aku pelik ar..nape setiap pukul 3 pagi mesti ayam2 tu berkokok..dah banyak kali dah sebenarnye aku dengar beliau berkokok..ni mesti ade pape yang mencurigakan ni..haha. Macam tau2 pulak Encik Ayam tu.

Haaa suspen tak cite gua?..haha..peace..!!

p/s: Buang karan tol ar cite ni.

2 comments:

  1. haha..
    xleh blah ar citer mr.z
    huhu..
    wt saspens je..
    ngatkn pe ayam upenye..
    hhaa

    ReplyDelete