Sunday, July 26, 2009

Selamat Datang..!!

Tanggal 23 Julai ari jumaat lepas..keluarga aku diserikan dgn kelahiran satu lagi ahli baru. Aku dpt sorang lagi anak saudara baru. Kakak ipar aku selamat melahirkan sorg baby girl yg comel pd ptg jumaat.

So..anak sedara aku dah jadi 20 org semuanye..wow thats a lot. Kat sini aku nak list sume anak2 sedara aku yg seramai 20 org ni..hehe

1. Mohd Faiz Hanafi (15)
2. Noor Syafikah (13)
3. Mohd Farees (12)
4. Noor Syahirah (9)
5. Mohd Fauzan (6)
6. Noor Hayati (14)
7. Mohd Nazri Shah (12)
8. Mohd Nashruddin (8)
9. Noor Aleeya Maisara (5)
10. Noor Sofeya Hanees (9)
11. Noor Sofi Adlina (8)
12. Mohd Qassim Hilmee (6)
13. Daniel Amreen (8)
14. Daniel Amnee (6)
15. Dania Aisya Amanee (3)
16. Sumayyah (7)
17. Sorfina Sofiya (5)
18. Sorfina Syakila (3)
19. Nasreen Izzati (1)
20. Yg terbaru..xde name agi..

So..20 org sumenye..byk beras nk kena abes..hahha.

Aku bersyukur sgt dikurniakan sebuah keluarga yg bhgia dan menyayangi satu sama lain..usrati jannati.

Dan..tak sabar nak yg sendiri punye..hahah..akan datang.

Dan Insyaallah..lepas raya ni akan bertambah lagi sorang. Balik ni tak sabar nak tengok and kiss baby baru..hehe

3 comments: